Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Polerowanie

Filtry

Podkategorie i filtry

Filtry

w kategorii: Polerowanie

Wybrane Filtry

Wyczyść

Marka

6
8
2
3
6
2
Więcej opcji (1)

Polerowanie

Produkty: 28

Szukasz sprawdzonych sposobów na lśniący lakier? W kategorii polerowanie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz - polerki samochodowe, pasty polerskie, pady gąbkowe, pady mikrofibrowe, futra polerskie. Niezależnie od tego, czy zaczynasz przygodę z detailingiem, czy masz już doświadczenie - w ofercie sklepu znajdziesz wszystko co potrzeba aby przeprowadzić korektę lakieru.

Produkty: 28

Lista produktów

Sortowanie: Domyślne Domyślne Nazwa produktu: od A do Z Nazwa produktu: od Z do A Cena: od najniższej Cena: od najwyższej
Cena 88,00 zł
260,10 zł
Cena regularna: 289,00 zł
-10%
Najniższa cena: 289,00 zł
-10%
Cena 66,00 zł
Cena 207,00 zł
Cena 54,70 zł
Cena 181,00 zł
Cena 63,50 zł
Cena 69,90 zł
Cena 63,50 zł
Cena 69,90 zł
Cena 51,00 zł
Cena 56,00 zł
Cena 51,00 zł
Cena 56,00 zł
Cena 59,00 zł
Cena 69,00 zł
186,01 zł
Cena regularna: 235,60 zł
-21%
Najniższa cena: 235,60 zł
-21%
190,51 zł
Cena regularna: 241,30 zł
-21%
Najniższa cena: 241,30 zł
-21%
218,64 zł
Cena regularna: 276,90 zł
-21%
Najniższa cena: 276,90 zł
-21%
Cena 428,00 zł
Cena 163,00 zł
Cena 409,00 zł
Cena 66,90 zł
Cena 64,00 zł
Cena 69,00 zł
Cena 89,00 zł
Cena 59,00 zł
Cena 2 200,00 zł

Główne cechy i zalety oferowanych produktów

 

Praktyczne zastosowanie - krok po kroku

  1. Przygotowanie powierzchni
    Przygotowanie samochodu do korekty lakieru to zdecydowanie jeden z najważniejszych etapów, aby uzyskać jak najlepsze efekty podczas polerowania.
    Obejmuje ono wieloetapowe mycie podczas którego usuwamy wszelkiego rodzaju zabrudzenia drogowe, tłuste osady i brud pochodzenia organicznego, lotną rdze i opiłki metaliczne, osady mineralne, smołe, klej, żywicę etc.

    Pamiętaj: każdy etap powinien zostać wykonany z należytą starannością aby idealnie przygotować powierzchnie pod polerowanie/korekte lakieru.

  2. Dobór gąbki i pasty

    Odpowiedni dobór kombinacji to zdecydowanie kluczowa kwestia i warto już na samym początku wybrać odpowiedni arsenał. Pamiętaj, aby nie zaczynać od najbardziej agresywnych kombinacji (futro + pasta cuttingowa), żeby nie narobić sobie dodatkowej pracy. Najlepiej zacząć od pośredniej kombinacji czyli średniej twardości gąbki + pasty polishowej (średniej) i na bieżąco sprawdzać efekty. Na tej podstawie ocenisz, czy potrzebujesz mocniejszej kombinacji, lżejszej,a może właśnie ta pośrednia jest dla Ciebie właściwa.

  3. Ustawienia maszyny polerskiej

    Poleruj małe obszary (najprościej mówiąc odległość od barku do barku będzie idealna), wykonuj powolne, precyzyjne przejazdy.
    Polerując maszyną Dual Action staraj się pracować na biegach 3 - 3,5 lub 4. Kontroluj temperaturę polerowania, unikaj grzania lakieru co zdecydowanie przełoży się na jakość i efektywność polerowania.

  4. Finalizacja i ochrona
    Usuń resztki pasty przy pomocy mikrofibry. Możesz to zrobić na dwa sposoby na sucho lub zwilżoną w szamponie no rinse mikrofibrą (na mokro).
    Kolejnym krokiem jest odtłuszczenie lakieru i w tym wypadku polecam dedykowane produkty typu Prep, które idealnie przygotowują powierzchnię pod aplikację zabezpieczenia.

  5. Dbaj o czystość

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • Jaka polerka będzie najlepsza dla początkującego?

Warto zacząć od polerki dual action - łatwa do opanowania, pozwala na precyzję i redukcję błędów.

  • Czy każda pasta polerska nadaje się do samochodu?

Nie - na rynku mamy szeroki wybór past polerskich przeznaczonych do różnego typu powierzchni jak np. szyby, aluminium, metal czy też lakier samochody.

Jeżeli chcesz wypolerować lakier to wybieraj zawsze pasty polerskie dedykowane do polerowania lakieru sprawdzonych i renomowanych marek.

  • Czy polerka jest potrzebna do każdej naprawy lakieru?

Maszyna polerska znacznie przyspiesza pracę podczas usuwania wszelkiego rodzaju defektów lakierniczych. Oczywiście niektóre drobne rzeczy jesteś w stanie zrobić ręcznie przy pomocy aplikatora lub mikrofibry i pasty polerskiej, natomiast będzie to wymagało od Ciebie dużego nakładu pracy oraz dużej ilości czasu. Przy pomocy ręcznego polerowania nie zawsze uzyskasz oczekiwany efekt.

  • Jak często wymieniać gąbki polerskie?

Wszystko zależy od tego, czy czyścimy pady polerskie podczas polerowania, czy jednak jesteśmy zwolennikiem zakupu większej ilości padów i wymiany ich podczas procesu korekty lakieru np. co kilka lub kilkanaście przejazdów.

Mamy możliwość czyszczenia padów przy pomocy tzw. pad washerów i jest to jedna z najlepszych metod, ponieważ pozwala utrzymać gąbkę polerską w stale w czystości podczas polerowania, dzięki czemu jesteśmy w stanie wypolerować całe auto przy pomocy jednego pada.

Drugą opcją jest przedmuchiwanie padów polerskich przy użyciu sprężonego powietrza, natomiast nie jest ona tak efektywna jak metoda z pad washerem i warto uważać, aby podczas przedmuchu nie naruszyć struktury pada.

Trzecią opcją jest pranie gąbki ręcznie, przy pomocy dedykowanych produktów, następnie wypłukanie jej w wodzie i pozostawienie do samowolnego wyschnięcia.

Z tych trzech wyżej wymienionych metod zdecydowanie polecam korzystanie z pad washera, który eliminuje ryzyko przemaczania padów polerskich, co także może niwelować ryzyko odklejenia się rzepu od pada, a dodatkowo pozwala utrzymać je stale w czystości.

Zadbaj o lakier swojego auta jak profesjonalista

Polerowanie to kluczowy element pielęgnacji lakieru - przy użyciu odpowiedniej polerki samochodowej, past do polerowania lakieru i gąbek, przywrócisz blask nawet mocno zniszczonej powierzchni. Pamiętaj aby zadbać o właściwe przygotowanie lakieru i wyborze odpowiednich akcesoriów - efekty będą trwałe i bardzo spektakularne.